Aanvraag Tupperware Garantie

Heb jij een Tupperware product wat kapot is en denk jij dat dit misschien onder de garantie regeling valt?
Vul dan het formulier in en wacht de beslissing van Tupperware af.

De procedure van de garantie gaat als volgt in z’n werk:

  • jij stuurt alle gevraagde informatie via het onderstaande formulier
  • Emielia’s Tupperware dient de garantie in via het formulier op de Nederlandse website
  • o.b.v. de foto(‘s) wordt de garantie beoordeeld door Tupperware zelf en niet door Emiela’s Tupperware
  • wordt de garantie toegekend door Tupperware zelf, dan wordt er óf een vervangend product rechtstreeks naar jouw opgegeven adres verzonden via DHL (kostenloos) óf er wordt in een email van Tupperware zelf aangegeven dat je recht hebt op een voucher
  • Belangrijk: als er een voucher wordt toegekend, dan ontvang ik graag die email zodat ik dit voor jou kan regelen via mijn Duitse distributeur en niet via de Belgische distributeur wat wordt aangegeven in de email vanuit Tupperware
  • waarom wil ik dit via mijn Duitse distributeur voor jou regelen? de Belgische distributeur vraagt een vergoeding voor deze voucher aanvraag en mijn Duitse distributeur niet
  • de voucher heeft een bepaalde waarde die besteed kan worden voor een nieuw (vervangend) product
  • als de garantie via een voucher wordt toegekend, is het de bedoeling dat het kapotte onderdeel (of product) binnen 1 maand via Emielia’s Tupperware retour gestuurd wordt naar de Duitse distributeur*

*Hiervoor worden de verzendkosten en € 5,- servicekosten in rekening gebracht. Na betaling ontvang je een verzendlabel.
 Wordt de voucher bij Emielia’s Tupperware besteed, dan worden de servicekosten van € 5,-  in mindering gebracht op jouw bestelling.

Deze garantie aanvraag service is gratis (tenzij de producten moeten worden opgestuurd naar de Duitse distributeur).
De garantie afhandeling gebeurt onder de voorwaarden van en door Tupperware.
Hier zijn de garantievoorwaarden van Tupperware te vinden.

In volgende gevallen geldt er geen garantie :

  • Normale gebruiksslijtage of krassen die ontstaan bij normaal gebruik van het product
  • Vlekken en verkleuring door voedingsmiddelen, schimmel, roest, witachtige vlekken, brandvlekken of verkleuring van het materiaal door oververhitting
  • Breuk of barst als gevolg van een stoot of val of door oververhitting
  • Krassen of scheuren door gebruik van messen, metalen keukenhulpjes of scherpe voorwerpen
  • Beschadiging door gebruik van schuursponsjes, staalwol, schurende reinigingsmiddelen of bleekmiddel
  • Blarenblaasjesverbrandzwellingen dus verzwakking van het product door lokale verhitting door vetstoffen of oververhitting
  • Vervorming of smelten door oververhitting, gebruik van grillfunctie, contact met hete voorwerpen of verwarmingselement van de vaatwasser
  • Schade op “Non Tupperware”-artikelen zoals tassen, textiel of andere producten.

Vul het formulier in: