Heb jij een Tupperware product wat kapot is en denk jij dat dit misschien onder de garantie regeling valt?
Vul dan het formulier in en wacht de beslissing van Tupperware af.
De procedure van de garantie gaat als volgt in z’n werk:
- jij stuurt alle gevraagde informatie via het onderstaande formulier
- jij stuurt alléén het kapotte onderdeel naar Emielia’s Tupperware op
- heb jij geen aankoopbon meer? Geen probleem, die maken wij voor jou
- een medewerker van Emielia’s Tupperware dient de garantie in nadat het kapotte onderdeel ontvangen is
- de garantie wordt beoordeeld door Tupperware zelf en niet door Emiela’s Tupperware
- wordt de garantie toegekend door Tupperware zelf, dan ontvang je daar een bericht over
Belangrijk
Voordat de garantie door ons ingediend wordt, hebben wij het kapotte onderdeel ontvangen.
Als wij alleen een formulier of alleen een (kapot) onderdeel ontvangen, kunnen wij niets indienen!
Het is de bedoeling dat je én het formulier invult én het kapotte onderdeel opstuurt.
Stuur je meer dan alleen het kapotte onderdeel op, dan kunnen de niet kapotte onderdelen retour gestuurd worden op eigen kosten.
Je ontvangt dan een betaallink voor de verzendkosten.
Zodra de verzendkosten voldaan zijn, worden de niet kapotte onderdelen retour gestuurd.
Ophalen van de niet kapotte onderdelen is op afspraak mogelijk.
Het retour sturen van de kapotte onderdelen bij een geplaatste bestelling is ook mogelijk.
Je kunt het kapotte onderdeel bij ons afgeven of opsturen:
Emielia’s Tupperware
Rijkevoortsedijk 12a
5447 BD Rijkevoort
Stuur je het kapotte onderdeel niet (binnen een week na de aanvraag) op, zal er geen garantieaanvraag ingediend worden.
Deze garantie aanvraag service is gratis.
Mocht door Tupperware beslist worden dat het niet onder garantie valt, wordt het toegezonden kapotte onderdeel niet aan jou retour gestuurd.
De garantie afhandeling gebeurt onder de voorwaarden van en door Tupperware.
Hier zijn de garantievoorwaarden van Tupperware te vinden.
In volgende gevallen geldt er geen garantie :
- Normale gebruiksslijtage of krassen die ontstaan bij normaal gebruik van het product
- Vlekken en verkleuring door voedingsmiddelen, schimmel, roest, witachtige vlekken, brandvlekken of verkleuring van het materiaal door oververhitting
- Breuk of barst als gevolg van een stoot of val of door oververhitting
- Krassen of scheuren door gebruik van messen, metalen keukenhulpjes of scherpe voorwerpen
- Beschadiging door gebruik van schuursponsjes, staalwol, schurende reinigingsmiddelen of bleekmiddel
- Blaren, blaasjes, verbrand, zwellingen dus verzwakking van het product door lokale verhitting door vetstoffen of oververhitting
- Vervorming of smelten door oververhitting, gebruik van grillfunctie, contact met hete voorwerpen of verwarmingselement van de vaatwasser
- Schade op “Non Tupperware”-artikelen zoals tassen, textiel of andere producten.
Vul het formulier in:h