Garantie

Nu Tupperware Nederland gestopt is, heb je misschien ondervonden dat garantie aanvragen op de website een heel gedoe is.
Ik wil als service deze procedure uit jouw handen nemen.

Stuur mij een mail met de naam van het product, een duidelijke foto of foto’s  van het kapotte product én het nummer wat op het product staat (meestal op de onderkant). Tevens heb ik jouw volledige naam, adresgegevens, telefoonnummer en aankoopbon óf datum van aankoop nodig.
Mochten deze gegevens niet compleet zijn, kan ik de garantieaanvraag niet indienen.

Met deze gegevens zal ik de aanvraag voor garantie indienen en als het op basis van de foto als garantie wordt aangemerkt, zal het vervangende product rechtstreeks naar jou verstuurd worden, daarom heb ik al jouw gegevens nodig.

Deze service is gratis aangezien de producten van Tupperware niet goedkoop zijn en het recht op garantie blijft bestaan.
De garantie wordt gegeven op normaal gebruik. 

In volgende gevallen geldt er geen garantie :

  • Normale gebruiksslijtage of krassen die ontstaan bij normaal gebruik van het product
  • Vlekken en verkleuring door voedingsmiddelen, schimmel, roest, witachtige vlekken, brandvlekken of verkleuring van het materiaal door oververhitting
  • Breuk of barst als gevolg van een stoot of val of door oververhitting
  • Krassen of scheuren door gebruik van messen, metalen keukenhulpjes of scherpe voorwerpen
  • Beschadiging door gebruik van schuursponsjes, staalwol, schurende reinigingsmiddelen of bleekmiddel
  • Blarenblaasjesverbrandzwellingen … verzwakking van het product door lokale verhitting door vetstoffen of oververhitting
  • Vervorming of smelten door oververhitting, gebruik van grillfunctie, contact met hete voorwerpen of verwarmingselement van de vaatwasser
  • Schade op “Non Tupperware”-artikelen zoals tassen, textiel of andere producten.

Garantie is gegarandeerd voor 25 jaar.
De beslissing van Tupperware gaat volledig buiten mij om en ik heb geen invloed op de beslissing.

Dus wil je geen gedoe en geef je het liever uit handen? 

Mail mij een een foto van het kapotte product / onderdeel met alle benodigde gegevens door op de enveloppe te klikken. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie terug over de garantieaanvraag. 

Zonder volledige gegevens, kan ik de garantie niet indienen!